Sorun Cevaplayalım

Sorunuz listede yoksa lütfen bize ulaşın

Ürünler, kek, pasta, tatlı, kurabiye hazırlama, yemek pişirme ve
merak edilenler hakkında soru ve cevapları içermektedir.

Ürünler, kek, pasta, tatlı, kurabiye hazırlama, yemek pişirme ve merak edilenler hakkında soru ve cevapları içermektedir.

Modifiye nişasta nedir?

Türk Gıda Kodeksine göre belirli işlemlerden geçirilip pişme özellikleri geliştirilmiş olan nişastalara modifiye nişastalar denmektedir. Modifiye nişastanın Gen Modifiye kavramı ile ilgisi yoktur.

İnstant maya nedir?

Maya çeşitleri; yaş, aktif kuru ve instant olmak üzere 3 çeşittir. Diğer iki çeşit mayayı bir miktar şekerli ılık su veya sütte 20-25 dakika bekletmek gerekir. Instant mayada bu aşama uygulanmamakta, instant maya kuru olarak una karıştırılıp sonra sıvılar eklenerek hamur hazırlanmakta ve kabarmaya bırakılmaktadır. Yani diğer mayalara göre instant mayalı hazırlık basamakları daha azdır.

Dr. Oetker ürünlerinde hangi jelatin kullanılmaktadır?

Dr. Oetker ürünlerinde sığır ve bitkisel olmak üzere iki çeşit jelatin kulanılmaktadır. Sığır jelatinin tedarikçisinden edinilmiş helal sertifikası mevcuttur.

Rom Aroması alkol içerir mi?

Rom Aroması’nın içeriğinde alkol bulunmamaktadır. Ürün sadece rom aroması içermektedir.

Ürünlerinizden hangileri gluten içermiyor?

Maya, Hamur Kabartma Tozu ve Şekerli Vanilin ürünlerimiz için özel bir üretim hattı kurulmuş olup gluten içermeden üretilmektedirler. Çölyak hastaları bu üç ürünü gönül rahatlığı ile kullanabilirler. Daha fazla bilgi için  Gluten hakkındaki sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Özel hatta gluten içermeden üretilen üç ürününüz haricinde diğerlerinde durum nedir?

Dr. Oetker ürünlerinin bir çoğu doğal yapıları gereği gluten içermemektedir (örneğin bir çok puding çeşidi gibi), fakat kek karışımları gibi buğday unu içeren ürünler ile aynı ortam içerisinde paketlendiklerinden herhangi bir çapraz bulaşma riskine karşı biz çölyak hastalarına ürünlerimizi doğrudan önermiyoruz.

Ürünleriniz nereden bulabilirim veya bulamadığım ürünleriniz için ne yapmalıyım?

Ürünlerimiz tüm satış noktalarında mevcuttur. Bazen küçük satış noktalarında çeşit eksikliği olabilir veya büyük noktalarda da talep yüksekliği nedeniyle ürün o an için rafta bitmiş olabilir. Aradığınız ürün için öncelikle satış noktasındaki görevlilere ve o noktanın dilek, öneri veya benzeri olan bir sistemine bilgilendirmede bulunun. Bu bazen bir tahtaya yazma şeklinde veya bir anket formu doldurma şeklinde olabilir. Sorununuz çözülse de çözülmese de 0 800/415 98 04 nolu ücretsiz Danışma Hattı'na veya iletişim formuna bilgilerinizi kayıt edin. Yetkili arkadaşlarımız size en kısa süre içerisinde yardımcı olacaklardır.

Ürünlerinizle ilgili Duyusal Testlerinize nasıl katılabilirim?

Dr. Oetker’in tüm ürünleri piyasaya çıkmadan önce “Duyusal Test”ten geçer. Bunun için aranan bazı kriterler vardır. Bu kriterlere uyup uymadığınızı anlamak ve başvuru yapmak için 0 800/415 98 04 nolu ücretsiz Danışma Hattı'nı aramanız gerekecektir. Yetkili arkadaşlarımız size en kısa süre içerisinde yardımcı olacaklardır.

Dr. Oetker ürünleri, kampanyalar ve promosyonlar hakkında bilgilendirme mailleri gönderiyor musunuz?

Tabii eğer bunu istiyorsanız, kayıt olamanız gerekmektedir. Bülten & Tarif üyeliği bölümünden kayıt olabilirsiniz.

Haber bülteniniz bana da ulaşabilir mi?

Tabii, üye olun, Haber Bülteni size de gelsin.  Üyelik için Bülten & Tarif üyeliği bölümünden kayıt olabilirsiniz.

Nasıl yardımcı olabiliriz?


Sık sorulan sorular için tıklayınız.