Dr. Oetker web sitesi üzerindeki ÇEREZLER (COOKIES) Hakkında

Bu web sitesi, kullanıcı deneyimini geliştirmek ve sitenin etkin çalışmasını sağlamak amacıyla kullanmakta olduğunuz bilgisayar veya mobil cihazınıza çerezler yerleştirmektedir. Siteyi kullanmaya (tıklamak, sayfayı kaydırmak, çerez uyarısını kapatarak) devam ederek çerez kullanımına onay vermis olursunuz.

Çerezler hakkında daha fazla bilgi edinmek ve nasıl sileceğinizi öğrenmek için gizlilik politikamızı okuyabilirsiniz.

Notwendige Cookies
Diese Cookies sind notwendig, damit die Basisfunktionen von oetker.de genutzt werden können.
Notwendige und Performance-Cookies
Die Performance-Cookies helfen darüber hinaus die Nutzung von oetker.de zu analysieren, damit wir die Qualität laufend messen und verbessern können.
Notwendige, Performance- und Marketing- & Dritt-Cookies
Diese Marketing- & Dritt Cookies helfen uns zudem, auf anderen Plattformen personalisierte Inhalte von oetker.de anzuzeigen.

Sağlıklı bir beden ve dingin bir zihin

Sakin olmak her zaman iyidir!

Dingin bir zihin sağlıklı bir bedende bulunur…

Beden ve zihin birbirinden ayrı düşünülemez. Her ikisinin de sağlıklı olması için çok basit birkaç yönteme başvurarak kendiniz için iyi bir şey yapabilirsiniz.

Tavsiyelerimize uyarak, çok çaba harcamadan kolayca forma girip stresten uzaklaşabilir ve rahatlayabilirsiniz. 

Kendinizi bırakın

Günlük yaşamlarımızın hareketli ve stresli geçmesi çoğu zaman kendimizi yorgun ve bitkin hissetmemize neden olur. Ama size iyi bir haberimiz var: doğru teknik ile dinlenirseniz pilleri birkaç dakika içinde tekrar şarj edebilirsiniz…Deneyin!

Günlük hayatta form tutma ipuçları

Hepimiz spor yapmayı isteriz, fakat günlük hayatın koşuşturması içinde ya zaman bulamadığımızdan yakınır ya da gerekli motivasyonu bulamayız.

Günlük, rutin işlerinizi yaparken sizin için düşündüğümüz ve yapmanızı tavsiye ettiğimiz bir kaç egzersiz var!

1

Diş fırçalarken

Bacak ve kalça kaslarını gerin, parmak uçlarında yükselin ve yaylanın.

2

Telefonla konuşurken

Bir duvara dayanın, dizlerinizi bükün (bacak üstü, alt bacağa doksan derece olmalıdır), kısa bir süre bu şekilde kalın, sonra eski pozisyona dönerek bacaklarınızı gevşetin.

Bu hareketi tekrarlayın.

3

İşe giderken

Arabanızla işe gidiyorsanız birkaç blok ötede park edip geri kalan mesafeyi yürüyebilirsiniz. Ya da herhangi bir toplu taşıma aracı ile işe gidiyorsanız yine birkaç durak önce inip yürüyün.

Günlük olarak fazladan atılan birkaç adım kendinizi harika hissettirecektir!

4

Merdiven çıkın

Asansör veya yürüyen merdivenleri kullanmayın, onun yerine yürüyerek çıkıp inin. Bu daha çok kalori yakarken, bacakların ve kalçaların daha da sıkılaşması demektir.

5

Öpüşün

Sıkı yüz kasları ve kırışıksız bir cilt için öpüşün. Tutkulu bir öpücük yüzde bulunan 38 adet kasın kasılıp gevşemesine yardımcı olur.

Duşun Gücü

Duşta şarkı söylemek dolaşımı hızlandırır ve daha zinde hissetmenizi sağlar.

Var mısınız?

Yukarıdaki anlatımlarımızda sağlıklı bir beden ve zihin için yapılması gereken ipuçlarını vermeye çalıştık. Umarız sorularınızı yanıtlayabilmişizdir...

Şimdi günlük hayatınızı buna göre düzenlemeyi ve bu pratik ipuçlarının yaşamınızda yer etmesini istiyor musunuz, buna cesaretiniz var mı?

O zaman bir sonraki adım olarak arkadaşlarınızı ve iş arkadaşlarınızı size katılmaları için ikna edin...

Eğlenceli ve dinamik günler dileriz!