Müşteri Geri Bildirim Destek Hatları

Sevgili Tüketicimiz,
Ürünlerimizin hammadde seçimi ve üretimlerinin her aşamasında kalite kontrol süreçleri gerçekleştirilmektedir. Dilek, istek ve şikayetleriniz için Müşteri Hizmetleri Destek Hattımıza ulaşabilirsiniz. Ürünlerimiz ile ilgili geri bildirimlerinizde, ürün ambalajlarımızda yer alan tavsiye edilen son tüketim tarihi ve parti no bilgisi ile başvuru yapmanız takip edilebilirlik açısından önemli ve şarttır. 

İletişim için aşağıdaki hatlardan birini kullanabilirsiniz:

musteri.hizmetleri@droetker.com.tr
0800 415 98 04 ( Ücretsiz Danışma Hattı )
0532 111 98 04 ( Ücretli Danışma Hattı )
0232 864 18 00 (Dahili 163-164-168) 
İletişim Formu
    

Nasıl yardımcı olabiliriz?


Sık sorulan sorular için tıklayınız.