Flag

Taahhüt

Dr. Oetker Türkiye olarak, müşteri geri bildirimlerini ele alma sürecini oluşturmayı, uygulamayı, sürekliliğini sağlamayı ve sürekli iyileştirmeyi taahhüt ederiz.

Kapasite

İşletmemizde müşteri geri bildirimlerini ele almak için yönetim mekanizması kurulmuş ve yeterli kaynaklar ile işleyişi sağlanmıştır.

Erişilebilirlik

Müşteri geri bildirimlerin tarafımıza iletilmesi için web sitemiz, sosyal medya hesaplarımız, çağrı merkezimiz gibi çeşitli kanallar yaratır ve bu kanalları müşterilerimizle paylaşırız.

Bizimle İletişime Geçin:

Telefon:

0850 222 98 04 (Ücretli Danışma Hattı)
0232 864 18 00 (Dahili 161-163-168) 

E-posta: musteri.hizmetleri@oetker.com

Dr. Oetker İletişim Formu

www.facebook.com/Dr.OetkerTurkiye


www.instagram.com/DrOetkerTurkiye


www.youtube.com/DrOetkerTurkiye


www.sanalmagaza.droetker.com.tr

Cevap Verilebilirlik

Müşteri geri bildirimleri, Dr. Oetker Pazarlama Departmanı tarafından kayıt altına alınır ve süreçle ilgili müşterilerimize ön bilgilendirme yapılır.

Şeffaflık, Dakiklik, Tarafsızlık ve Hesap Verilebilirlik

Açık ve şeffaf iletişim ile her geri bildirime hedef sürede cevap vermeyi önemseriz. Her bir geri bildirimi güven verici, önyargısız, tarafsız, objektif, adil bir şekilde değerlendirir, değerlendirme sonucu alınan kararları, gerekçeleriyle birlikte başvuru sahiplerine geri bildirir ve sonuçlandırırız.

Müşteri Odaklılık

Memnuniyetini sağlamayı hedeflediğimiz müşterilerimize, şirket politikalarımız ve yasal mevzuatlar çerçevesinde uygulanabilir çözümler sunarak, beklentilerini karşılamak ve haklarını korumak konusunda özen gösteririz.

Sürekli İyileştirme

Dr. Oetker Türkiye olarak, müşteri geri bildirimlerini ele alma sürecimizi daha etkin ve verimli şekilde yürütmek için sürekli iyileştiririz.  

Müşterilerimizle uzun süreli ilişkiler kurmak amacıyla, yasal mevzuatlara dayalı olarak finansal, operasyonel, kurumsal ve ekonomik şartları da göz önünde bulundurarak, çalışanlarımızı ve tüm paydaşlarımızı sürece dahil edip, tarafımıza ulaşan bildirimlerin her biri için zamanında çözüm üretip, müşteri memnuniyeti, ürün/hizmet kalitesi, süreç ve sistemlerimizin sürekli iyileştirmeyi hedefleriz.

Gizlilik

Dr. Oetker Türkiye Müşteri Memnuniyeti Politikası kapmasında, müşteri geri bildirim sahiplerine ait tüm kişisel verilerin gizliliği Kişisel Verilerin Korunması  ve Gizlilik Politikası sayfalarında açıklandığı şekilde korunmakta ve uygulanmaktadır.   

Kişisel Verileri Koruma Kanunu Kapsamı ve Gizlilik Politikası detaylarına aşağıdaki linklerimizden erişebilirsiniz.

Kişisel Verilerin Korunması

Gizlilik ve Yayın

Bizi Takip Et
Sosyal Medyada Dr. Oetker