Müşteri Memnuniyeti Politikamız                                                                                  

1

Taahhüt

Dr. Oetker Türkiye olarak, müşteri geri bildirimlerini ele alma sürecini oluşturmayı, uygulamayı, sürekliliğini sağlamayı ve sürekli iyileştirmeyi taahhüt ederiz.

2

Kapasite

İşletmemizde müşteri geri bildirimlerini ele almak için yönetim mekanizması kurulmuş ve yeterli kaynaklar ile işleyişi sağlanmıştır.

3

Erişilebilirlik

Müşteri geri bildirimlerin tarafımıza iletilmesi için web sitemiz, sosyal medya hesaplarımız, çağrı merkezimiz gibi çeşitli kanallar yaratır ve bu kanalları müşterilerimizle paylaşırız:

0800 415 98 04 (Ücretsiz Danışma Hattı)
0850 222 98 04 (Ücretli Danışma Hattı)
0232 864 18 00 (Dahili 163-164-168) 

E-posta: musteri.hizmetleri@oetker.com

Dr. Oetker İletişim Formu

www.facebook.com/Dr.OetkerTurkiye
www.instagram.com/DrOetkerTurkiye
www.youtube.com/DrOetkerTurkiye
www.sanalmagaza.droetker.com.tr

4

Cevap Verilebilirlik

Müşteri geri bildirimleri, Tanıtım Tutundurma ve Halkla İlişkiler Departmanı tarafından kayıt altına alınır ve süreçle ilgili müşterilerimize ön bilgilendirme yapılır.

5

Şeffaflık, Dakiklik, Tarafsızlık ve Hesap Verilebilirlik

Açık ve şeffaf iletişim ile her geri bildirime hedef sürede cevap vermeyi önemseriz. Her bir geri bildirimi güven verici, önyargısız, tarafsız, objektif, adil bir şekilde değerlendirir, değerlendirme sonucu alınan kararları, gerekçeleriyle birlikte başvuru sahiplerine geri bildirir ve sonuçlandırırız.

6

Müşteri Odaklılık

Memnuniyetini sağlamayı hedeflediğimiz müşterilerimize, şirket politikalarımız ve yasal mevzuatlar çerçevesinde uygulanabilir çözümler sunarak, beklentilerini karşılamak ve haklarını korumak konusunda özen gösteririz.

7

Sürekli İyileştirme

Dr. Oetker Türkiye olarak, müşteri geri bildirimlerini ele alma sürecimizi daha etkin ve verimli şekilde yürütmek için sürekli iyileştiririz.  

Müşterilerimizle uzun süreli ilişkiler kurmak amacıyla, yasal mevzuatlara dayalı olarak finansal, operasyonel, kurumsal ve ekonomik şartları da göz önünde bulundurarak, çalışanlarımızı ve tüm paydaşlarımızı sürece dahil edip, tarafımıza ulaşan bildirimlerin her biri için zamanında çözüm üretip, müşteri memnuniyeti, ürün/hizmet kalitesi, süreç ve sistemlerimizin sürekli iyileştirmeyi hedefleriz.

8

Gizlilik

 

Dr. Oetker Türkiye Müşteri Memnuniyeti Politikası kapmasında, müşteri geri bildirim sahiplerine ait tüm kişisel verilerin gizliliği Kişisel Verilerin Korunması  ve Gizlilik Politikası sayfalarında açıklandığı şekilde korunmakta ve uygulanmaktadır.   

Kişisel Verileri Koruma Kanunu Kapsamı ve Gizlilik Politikası detaylarına aşağıdaki linklerimizden erişebilirsiniz.

Kişisel Verilerin Korunması

Gizlilik ve Yayın

DR. OETKER GENEL İLETİŞİM BİLGİLERİ
Dr. Oetker Gıda San. ve Tic. A.Ş.
Bize nasıl ulaşırsınız:
Çerezlerin (Cookies) Kullanımı

Web sitemizi ziyaretinizle ilgili çerezler ve benzeri teknolojileri kullandığımız sisteme onay vermeniz bizi çok memnun eder. Bu onay kullanıcı alışkanlıklarınızı anlamamızı ve web sitemizi buna göre adapte etmemizi sağlar. Eğer kabul ediyorsanız “Kabul Et” seçeneğini tıklayın. Detaylı bilgi için Gizlilik Politika’mızı inceleyebilirsiniz. Bu izinlerle ilgili fikrinizi istediğiniz zaman değiştirebilirsiniz

Gerekli özellikler

Web sitemizin temel fonksiyonlarının çalışabilmesi için çerezler ve benzeri teknolojilere ihtiyacımız var. Mesela bu ayarların saklanması ve uygulanması bunun için iyi bir örnektir.

Her zaman aktif
Analiz ve kişiselleştirme

Ek olarak, web sitemizi siz ve diğer kullanıcılarımızın ihtiyaçlarına göre optimize edebilmek için sitemizi nasıl kullandığınızı öğrenmek istiyoruz. Bu amaçla, kullanıcı davranışını gösteren çerezler ya da benzer teknolojileri kullanıyoruz.

Evet

Hayır

Pazarlama / Diğer platformlarla veri paylaşımı

Pazarlama kampanyalarımızı sizin ihtiyaçlarınıza uygun olarak düzenleyebilmek için Web sitemize nereden geldiğiniz ve reklamlarımızla etkileşiminize dair bilgileri topluyoruz. Bu sadece reklamlarımızı değil içeriklerimizi de sizin ihtiyaçlarınıza göre şekillendirmemize yardım ediyor. Pazarlama iş ortaklarımız bu bilgileri kendi platformlarında hesabınızı/ profilinizi kişiselleştirmek için kullanırlar.

Evet

Hayır

Tarayıcınızı güncelleyin!

Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncel olmadığı için web sitemizi ziyaret ederken sorun yaşayabilirsiniz. Doğru ve sorunsuz bir kullanım için aşağıdaki tarayıcı seçeneklerinden birini kullanmanızı öneriyoruz.